Träning v. 12


Mån:

Prommis på isen 1 timme + 1 timme

Tis:

Prommis på isen 1 timme
Biceps & Triceps 1 timme

Ons:

Prommis runt sjön 1 timme
Crosstrainer 20 min
Mage 4 övningar

Tor:

Prommis på isen 40 min

Fre:

Prommis 30 min
Ben, vader, rumpa 1 timme

Lör:

VILA

Sön:

VILA


Är ganska nöjd me veckan, mkt kondition, har blivit mkt promenader med Pernilla o Wilma :)
men d är kondition som gäller om fläsket ska bort !
Är dock väldigt besviken på mig själv att d inte blev träning på lördag,
jag sprang på stan så länge o sökte present till Karin så ja hann inte :)
men jaja får ta rygg o bröst till veckan istället, för imorn är d bakis söndag !

Nu blir d att fira Karin att hon e lika gammal som mig o Lisa ! ( lr ja nästan hon fyller ju år om några dar eg)

Kommentarer
Postat av: L I S A♥

sv; jaa sötnosen, jag tror att bella saknar henne! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback