Träning v. 11


Mån:     Prommis 1 timme

Tis:       Ben

Ons:     Prommis 1 timme, Spinning 40 min

Tor:      Rygg

Fre:      Jobb

Lör:      Jobb

Sön:     Jobb


Jag e så glömsk när d gäller vad jag har gjort på veckorna, så tror att detta kan stämma, men är inte alls säkert !
Får för mig att vi körde biceps oxå i veckan, o mage....hmmm, jaja viktigast är att d är gjort iaf!

Vecka 10 var en mkt bra tränings vecka, nu när ja börjat träna med bror o pernilla, tränade nog 5 dar,
men så klart kommer ja inte ihåg vilka dar o vad vi körde, men hela kroppen fick sig en genomkörare :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Men tant Therése, du är ju inte riktig!! Det är inte hälsosamt att träna för mycket! ;)

2010-03-23 @ 18:41:44
Postat av: Johanna

Team Therese får komma och hälsa på OFTA och leva rövare med Team JOhanna och Erica!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback