Åhh jag hoppas ja blir häst tjej igen :)


Fick ett tips av min kära f.d svärmor om att börja sköta ett fullblod :)
Tack för det Kristina !
så blev så sugen på att hoppa upp på hästryggen igen
saknar min älskade häst så mkt, så får tillbaka lite av han genom att börja rida igen.
så vi får se va som händer, annars så hade Madde kanske nån poa i hennes stall som behövde medryttare.
Mår verkligen som bäst när ja är i stallet.
Kärleken o tillgivenheten från ett djur e verkligen underbart.

I så fall så kommer min höst präglas av träning, häst o hund.
Jag ger upp när d gäller allt annat.
Ska sätta mig själv o mitt välbefinnande i centrum.
Det är ja värd, som alltid :)



Det bästa det är du
tack för alla underbara minnen min älskade vän


Kommentarer
Postat av: M

Tjango :)

2010-07-25 @ 01:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback