Träning v. 16

Mån:

Ben & rumpa krossades! hehe
fan vilka najs asses ja o Pnilla kommer ha till sommarn ;)

Tis:

Mage & axlar
(observera att ja inte brukar träna axlar för dom e pajj o ajjaj, men kör ibland på mkt lätta vikter, men blir helt slut ändå!
 ska börja köra rehab övningar, kabel istället för lösa vikter så hoppas ja axlarna håller bättre )

måste ge cred till mig o Pernilla igår som släpade oss på gymmet 20.40, så sent brukar vi inte träna!
o hungriga som björnar var vi, tur att fjedd var våran kock så vi fick kyckling när vi kom hem, middag halv 10 på kvällen =P

Ons:

Morgonprommis före frukost, 30 min
Biceps & Triceps, 30 min.....fan va sugit pass! var mkt folk på gymmet så fick sitta o vänta på maskinerna, så tappade all motivation...


Tor:

Ladies night, ingen träning men massa vin o lättklädda små pojkar ;)

Fre:

Mini spa dag me Pnilla!
Rygg, ca 1 timme
Simmning, 10 min
ångbastu, torrbastu o hårinpackning :)

Lör:

Vila

Sön:

Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback