Träning V. 14

Mån:

Dagen efter korgen, dvs ingen träning !

Tis:

Slö nååå jävulskt denna dag, ingen träning :(
Cykling 10 min m W (kan inte cykla för länge me lilla gumman i början, så börjar smått)

Ons:

Cykling 10 min m W
Bröst, 1 timme

Tor:

Cykling 20 min m W
Rygg, 1 timme )oh my G vilket pass, träningsvärken kom direkt! =D

Fre:

Ben o mage, 1 timme

Lör:

20 min cykling m W
Sixtens dop, ingen träning

Sön:

Superfint väder, så blev solning ute istället för träning...


Vilken skit vecka när d gäller träningen ! :(
men har iaf nått ett mål, vågen har visat under 50 kg några dar nu, hoppas d håller i sig ! =D
får hoppas veckan i Umeå ger bättre träning, men knappast iom att ja ska träna själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback