Praktik

Gaaaah imorn börjar min praktik på Svensk markservice i Umeå.
klockan är ställd på 5.30.....o jag slutade jobbet 22 ikväll
livet känns bajs just nu :P

är så trött efter mkt i skolan + för mkt jobb
så vet inte hur ja ska orka me de kommande 2 veckorna
vissa dar blir d praktik 7-16, sen jobb 16-22
alltså 7-22 några dar, ja kommer dö
det är fan inte värt det

ja har sagt det förut, o jag säger det igen
Livet som fattig student är ingenting för mig :P

längtar tills ja får åka hem till Luleå o mysa
slippa jobba på kvällarna, o istället umgås me familj o nära
måste bara ta mig i kragen o fixa 2 veckors praktik i Lule, höhö kanske på tiden?

nee nu d nog dags o göra sig klar för sängen
klockan ringer som sagt 5.30.....hur ska ja kunna vakna ens ???


Kommentarer
Postat av: Åsa

Gumman du gör det bra som orkar med jobbet också,men tänk på mig som är en gammal kärring,jag ska också upp o jobba denna skittid...puss.puss

2009-09-07 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback