Party helg :)

I helgen blev d party party m JOhanna :)
så roligt att träffas o svamla,
äta gott o dricka lite alkoholhaltigt :)

På fredag så var vi på Skarinska! ( hur d nu stavas?)
80 tals rock var på schemat, o vi hade riiktigt trevligt :)
bra musik o trevligt folk, roligt att se lite annat för en gångs skull!

På lördag, ojoj Therese var liite bakis :S men d var bara bita ihop o tagga party igen :)
Vi lagade go mat i Johannas mysiga lägenhet o sen bar det av till Schlagerklubben, wiihoo
tur att schlager/cover öppnat igen, går ju bara att ha kul dära :)
vi som skulle se Pirelli sjunga, men nej nej klart vi var på cover o dansa loss
så vi missade henne, höhö, jaja men kul hade vi iaf :)

nu längtar vi bara till finaste Erica kommer hem över halloween
då e trion samlad igen o allt som vanligt :)



Fredag
taggad till 1000! :)



Kärlek :)



Lördag
Sminkning på hög nivå!
jag e sååå duktig som har blixten på, haha



Vaddå svettig, törstig o en rolig uppsyn? :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej gumman, vad fin du blev i den nya frisyren :)

2009-10-22 @ 07:56:45
Postat av: Erica

MEN vilka pinglor jag har!

Jag kommer ju inte hem..trodde jag sagt det :( hade missat att ja hade tenta direkt efter..balle!

KRAM!

2009-10-23 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback