Long time

Fick en kommentar av söta Madde att nu var det länge sen ja skrev nåt.
Så ja måste ju göra henne glad o uppdatera lite! :)

Nu är ja hemma i Umeå iaf efter några veckor i Lule,
6 veckors praktik är över o ja sitter i skolbänken igen.
Hyffsat skönt faktiskt.

O idag har ja klippt mig!
har bestämt mig för att spara ner håret lite,
men iom att jag hade så många olika längder i håret så
blev d att klippa ganska mkt den här gången, så e ändå lite kort.
men mitt hår växer ju hyffsat fort så d blir nog långt tillslut ändå :)







Ja så blev det denna gång!


Kommentarer
Postat av: Pnilla

sexy sexy ;)

2009-10-15 @ 18:12:29
Postat av: Anonym

Va bra det blev! :) Faktiskt till och med bättre än första gången du klippte kort ju.. Fast du var ju jättefin då med! :) Men den här frisyren "ramade" in ditt söta ansikte så bra! LoveLove!!!

2009-10-15 @ 22:22:19
Postat av: Tezz

Tack Linda :) Lovelove på dig oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback