30 års fest!

När jag var hemma i Lule så blev det att
gå på 30 års fest! trevligt värre
lr jag kanske inte var så trevlig, låg o halvsov i soffan
men inte så konstigt då ja vakna kl 6 på morron dan efter
av att jag hade en kraftig magkatarr. ajaj i magen
blev att vara hemma från praktiken i 4 dar o må pyton
men nu har d som tur var gått över :)

här kommer nå bilder från kvällen:



Pnilla kör pooosén ;)



Vad döljer sig bakom masken ?
En busig Pnilla :)



Vad döljer sig bakom masken?
En sjuk o trött Therese! :(
Som kombinerat rosa + rött, skärsigmktAB
bytte till en silvrig mask sen inför utgången :)



Jag o min fina vän på Cleo
va kul vi ska ha sen när ja flyttar hem, visst miss P? :)



Sist men inte minst
En bild till ! :)
men vars höll Fredrik till ?
han e inte lika mkt linslusar som ja o Pernilla :) hehe


Kommentarer
Postat av: Pnilla

haha..

Vi kommer ha jävligt skoj när du flyttar hit!! Jag längtar som faan ;)



pusss

2009-10-15 @ 18:09:43
Postat av: Erica

kul du bloggar lite igen!

hoppas ni får det kul ikväll!

det gör ont i hjärtat ibland o tänka på er.. saknar er otroligt mycket. men snart såå, behöver en dos av er.

puss erica

2009-10-16 @ 18:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback