Äntligen träning igen :)


Ojoj detta har varit en höst utan träning över huvudtaget....
inte alls bra, märks att kläderna har krympt? lr ja blivit större? :P hehe

men förra veckan då jädrans satte jag fart
tänkte ja kan inte komma hem till Luleå o se ut som en heffa klump ! :/

Vecka 47:

Måndag:     Vila

Tisdag:       Vila

Onsdag:     Powerwalk 1h

Torsdag:    Ben & Mage

Fredag:     Biceps & Triceps

Lördag:     Rygg & Bröst

Söndag:    Powerwalk över 1 h


ojoj va ja e nöjd att ja drog mitt feta asle till IKSU äntligen :)
har haft en trevlig träningsvärk oxå :)
måste komma ihåg att fixa resepass så ja kan träna på Helex nu i december !

men idag har ja haft riktigt ajaj i halsen, o på torsdag kanske ja ska vaccinera mig,
så fan va ja blir besviken om d går åt helvete m träningen denna vecka :(

gammeltanten.AB ska gå o sova nu innan skallen vilar mot tangenterna.

Over and out! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Huu jag blir trött bara jag läser ditt inlägg.. :) fast jag har oxå tänkt dra igång med nån form av träning så småningom, har 20 kg som ska bort inom kort :) längtar så efter vanliga kläder

2009-11-25 @ 09:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback