Försöka vara duktig duger väl? :)

Idag ska ja försöka vara duktig !
men iom att ja redan suttit vid datorn ett tag nu så
tvivlar ja på att min dag kommer bli så duktig :P

måste iaf plugga, städa o motionera mina små hundar

gaaah såg att det ska vara dåligt väder i veckan
o jag som ska vara ute o mäta in me laserinstrumentet!
d blir först fint väder när ja åkt till lule
ska man skratta lr gråta ?

jag har lite, hmmm hittar inte ordet...men e lite lessen över att lämna umeå snart :(
kommer sakna mitt hem, erica, familjen B o själva Umeå
är naturligtvis glad över att få träffa min familj o vänner i Luleå :)
men iom att d blir mkt jobb o förmodligen lite nöjen i sommar
så får ja för mig att d kommer bli en av d tråkigaste sommmrarna ever....
så inte så konstigt ja e lite nere :P
men d är väl min inställning som d är fel på som vanligt :)

nee nu e d bara rycka upp sig o gå ut o motionera! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer bli riktigt tomt utan energiknippet Therése





2009-05-04 @ 10:35:35
Postat av: Anonym

/Erica :)

2009-05-04 @ 10:35:58
Postat av: Tezz

ja d kommer bli lugna gatan i umeå när ja e borta :P tur att ja inte e borta allt för länge :)

Postat av: E

Haha precis. pensionären i mig kommer krypa fram..

2009-05-04 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback