Varje dag är den andra lik.

Erican klagar över att ja uppdaterar för sällan nu!
men har som inte så mkt o skriva om
mina dagar ser likadana ut varje dag
jobba, träna, laga middag, hästen, dricka te o se film
så inte allt för intressant för er o läsa samma varje dag :P

men idag var jag o tränade me bror, micke o anders på telia gymmet! :)
blev ben idag, ohhh va ja har ont i mitt knä nu :(
har ju sjukt dåliga knän, så ben böj, ben press o utfall tog döden på mitt knä :(
men tog bra så e stel som en grobian! o rumpan känns dubbelt så stor, haha

var ej kul att behöva betala räkningar idag :(
måste verkligen spara o snåla den här månaden så det
finns över till nästa månad då ja knappt får nå pengar från skolan...
men jag ska ju jobba typ varje dag i juni så ja har ju som inte
tid o göra av me nå pengar :P

Bror o Pernilla har fått sig en lägenhet i stan nu! :)
så snart blir d inflytt, så kul! :)
jag ska få en bäddsoffa i kontoret säger dom,
d blir hur najs som helst när ja kommer hem o hälsar på.
e bara att gå hem från krogen då, ingen dyr taxi hem :)

sitter o målar naglarna nu, kul att dom äntligen har
börjat bli hårdare o längre nu så ja kanske får pryda mina naglar me fina lack i sommar :)

appropå morgonprommisen imorse så blev den ej av... :P
spöregn o rusk medförde sovmorgon under täcket :)
iom att d är grymt stormigt o blåsigt just nu så ställer ja inte ens klockan,
e ingen ide, för ja o wilma skulle nog blåsa bort :P hehe
hur ska d gå att sova i det här oväsendet ???? daaahhhhhhhh

jaja får göra ett försök nu då.
Buenas noches !




stormigt o jävligt när man ska försöka få sig nå natt sömn >=(

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Du behöver en spark i röva när det gäller uppdateringar ;)

2009-05-28 @ 09:47:42
Postat av: Tezz

haha joo jag behöver en spark i röva när d gäller mkt min vän ;)

Postat av: JOhanna

Haha, men vad söt du är, men du ska då inte känna så, med tanke på hur het du är ;oP

2009-05-28 @ 23:32:49
URL: http://johannawande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback