Umeå here I come ! ;)

åhh fatta underbart att komma hem till mitt kära Umeå
när ja kör ner för backen mot ersboda så kommer ja
le mitt största leende, home sweet home :)

synd bara att ja kommer hem till en smutsig o stökig
lägenhet som är helt upp o ner :(
vill inte ställa mig o stor städa när d ska vara så fint väder i helgen.
men men e bäst jag gör en snabb städning ifall man får besök :P

blev ingen träning idag. har träningsvärk i heeela kroppen
alltså mina ben gör så ont. kan knappt gå
min gångstil idag var nog "jag har skitit ner mig i brallan" haha
nee men varje steg gjorde svin ont, men d e najs :)

e mest orolig över att min träning de senaste veckorna ska vara förgäves
nu när ja åker till skellefte. men ja får väl se till o promma o springa i ragvaldsträsk :)
o gymma på helgerna då ja kommer hem. ja d blir nog bra

nee e nog dags o sova nu
måste upp tidigt imorn för ska börja jobba tidigare så
jag kan sluta tidigare!
jag e ju såå duktig på att vakna i tid :P


Kommentarer
Postat av: Knarin

Din jefla heting ;)



Jag ska komma och våldgästa dig i sommar i umeå minsann!! Göra stan osäker ;)



Men jag tror jag måste bli lika het som dig först!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback