Söndag

vaknade ändå hyffsat tidigt idag, kring 10 :)
sen blev d duschen, på me bikinin o cykla iväg till fam B o sola !
blev 5 timmars sol idag oxå!
fått sjukt mkt färg ska ja säga, men är typ vidbrännd som en kaka
på bröst o ansikte

check this out:



men d syns inte så bra på den bilden hur mkt ränder ja eg fått
e sjukt stor skillnad. känns som att ja håller på att brinna upp :) hehe
men d e najs. nu när ja ska jobba 3 veckor i sträck utan ledigt så förtjänade jag fin väder nu i helgen :)

har haft en sååån sjukt underbar dag idag alltså
bara legat på studsmattan o solat 5 timmar
ätit frukt o druckit massa vatten
sen grillade vi sjukt goda burgare oxå :)

sen bar d iväg hem o snabbduscha, in till stan för chill me erica
ja gick o köpte subway macka, o så handlade vi me oss lite naturgodis o tidningar
o satte oss på kajen o flummade oss :) var dock rätt kallt vid älven

efter min o ericas "hej då vi ses om några veckor" träff så bar d iväg hem igen
o byta kläder för nu var d dags för prommis me Andreas!
vi tog bilen till baggböle o prommade dära, gick över hängbron till klabböle
o spatserade på vid Umeå Energi.
riktigt fint vare dära, dit måste jag igen :) jag o Andreas har redan planerat in andra
promenad tillfällen, han har fått i uppdrag att visa mig nya platser varje gång :)


Står på hängbron över till klabböle
Andreas var ju självklart tvungen att skrämma mig genom att få bron
att vaja. så typiskt honom :P
så jag hade krampaktigt tag om räcket hela tiden o såg ut som agda 91 :)




Sågen




Fina klipphällar
jag tyckte dom var perfekta för näcken :P
ni vet naken, fiol, sten o vatten :P




Min nivå idag
ingen kommentar :P
har en tendens att vara riktigt slut i huvvet när ja e tm me Andreas
vi har så kul o svammlar på
lr jag står mest för svammlet iofs :)




Really najs
jag sa att ja skulle hoppa i vattnet o fånga en lax om
jag såg nån
tur för mig att d inte simma förbi nån feting lax :P höhö



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback