Söndag = Ledig!

Gårdagen blev lugn
träning efter jobbet, axlar o triceps!
sen bara chill hemma
såg film me bror, en mkt konstig sådan, blev stressad som fan :P
fick mina 8 timmars sömn i natt :)
men ja var trött som en bäver, håret stod åt alla håll o jag var helt borta...

men d var bara att gnata sig ner till tvätthallen o ta sig an min bil
bror var så snäll o tvätta min bil o polera den :)
men ja tyckte ja var duktig som hjälpte till o svampa o torka :)
fick dock träningsvärk i armen, så tränad e jag :P hehe

har varit riktigt duktig med träningen idag :)
blev ca 1 timmes styrke på helex idag, biceps o bröst
sen hem o springa 20 min, äta middag sen långprommis me P 50 min :)
så det känns bra!
fet magen måste bort, annars får ja gömma mig i tältliknande kläder i sommar, inte bra :P

nee nu ska ja försöka ta mig i säng så ja orkar stiga upp för
en morgonprommis innan frukost imorn :)

blir nog hem till kära Umeå till helgen. ja längtar!
Home sweet home :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback