Saturday I love u like gold :)

I lördags blev det grillad oxfile, mums! :)

sen var det bara att börja göra sig i ordning för krogen!
fick äntligen träffa Karin! =)
tänk att det kan vara så svårt att se till o träffas,
men är ju oftast så kort om tid då man e hemma...

oj va kul vi hade :)
man kan ju tro att varken jag lr karin känner en käft i luleå
för vi hamnade i min mormors lägenhet o drack vin o öl
innan vi gick till allstars
men bra gick ju det oxå, hehe
även fast det var år o dar sen vi sågs så var allt som förut
vi svamlade o fablade som bara den :)

Väl inne på allstar så kännde ja väl typ ingen heller
befinner jag mig verkligen i mitt Luleå ?
konstigt konstigt
men nu överdriver ja, klart det fanns välkända ansikten :)
ja tror nämligen att d var nån som försökte få mig full o omkull,
full blev jag, men resten av uppdraget misslyckades :P
inte går ja väl på den niten igen :P

denna helg var jag iaf lite mer städad tycker jag minsann! :)
fast ja tror att micke absolut inte håller me :P
när han skjutsade hem mig fick han höra både sång o svammel :)
fast han e ju van vid att ja är heeelt slut i huvvet, haha

jaja d var lite utdrag från kvällen
fick min dos av vin, skratt, galenheter o uppmärksamhet så ja klara mig till nästa utgång! :)

jag säger bara: Karin du e fan helt gaalet rolig! :)


Kommentarer
Postat av: Knarin

Men jag hade skitkul jag med:) Det får vi göra om!! Måste komma å hälsa på dig i Umeå ju :)

och jag säger också bara en sak duuu är sjukt rolig Tezz :D

2009-05-19 @ 13:02:54
Postat av: Tezz

ja du ska komma till Ume!

o d som händer i Ume Karin stannar i Ume ;P hehe

jaaa vi e sjukt roliga alltså :) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback