Pics från mobilen

ojoj d märks när ja e ledig
blir mkt uppdateringar :P

lägger upp lite bilder från mobilen tänkte ja :)



Therese skickar släng kyssar i kylan! ;)




ja kindkotor har jag iaf! haha



Vin e livets goda :) hehe



Wilma varit på sin första utställning, 3 rosetter till finaste flickan :)



Wilma kör Dodge, cool hunden :)



Jah hade blomma i håret när ja jobbade :)



Gjorde en riktigt fet o stor bukett :)



Wilma påsk kärring! haha
stackars henne att matte spökar ut henne :)



Linn har gjort en svinrygg på mig :)
den kvällen var ja dock för överförfriskad för att gå ut på krogen
o visa upp min frisyr. hehe



Jag var flower queen :)



Turkosa ögon inför utgång på rex ;)



Så här ser mitt fika ut på jobbet
inte undra på att ja rullar fram efter ja har börjat jobba på ica :P



Utgång på cover nyligen


ojoj blev en riktig blandning, från 2007 till 2009 :)

Kommentarer
Postat av: bejben

Här e boxen. Var e boxen? Här e boxen. It's a Bag in Box, it's a Bag in a Box It's a Bag in Box som du har glömt här i mitt hem!!

2009-05-04 @ 19:01:15
Postat av: Tezz

haha ja just det :)

måste hämta min vin dunk, det är mkt viktigt :)

Postat av: Fan va snygg du är Therese! ;)

M

2009-05-05 @ 18:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback