Onsdag

Blev prommis 50 min o 7000 steg imorse :)
så nu sitter jag här o äter gröt me linfrön, solroskärnor o hallon!

självklart så har ja ju blivit halv förkyld
frös första natten i mitt rum för att jag inte hade nog mkt täcken att slänga över mig
så nu har ja lite ont i halsen, snorig o ont i huvudet....
det är sååå jävla typiskt!
men ja ska kurera mig idag, vägrar bli sjuk, så blir esperitox, enchinagard o 3 liter vatten idag :P

ska snart gå ut o mörda mammas buskar
no mercy säger jag! hehe
blir en föryngringsbeskärning så kapar dom ovanför backen
d blir nog najs

skulle ju åka o träna nu på fm, men ja e sugen o vänta till em o träna me bror istället
så jag tror det blir så !
blir inge springa på löpbandet idag iaf
får ta d när halsen e bättre o träningsvärken släppt i benen

nu ska ja sätta mig o planera lite veckans mat
ska dra ner på kolisar, fett o socker
jepp jepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback