Ohh yes!

Nu jävlar har ja börjat ritat på min ritning som ska lämnas in
känner mig duktig :)
o känns som att ja har lite energi i kroppen iaf :)

kom o tänka på alla underbara människor ja kommer få träffa
medans ja e hemma i luleå
så då blev ja så glad så ja nästan vill börja packa redan nu :)
ja måste sluta se så på mörkt på allting
livet blir så mkt lättare om man e positiv
men jag o mitt pessimist perspektiv, endast för att ja ska slippa bli besviken, hehe

nee nu ska ja fortsätta rita!
om ja blir hyffsat nöjd kanske ja visar en bild på hur en stads plantering kan se ut!
iofs så är d nog inte många som e så intresserade av blomsterprakt :P



hehe måste bjuda på en flummig bild
för d e så ja känner mig idag!
galet flummig o flamsig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback