Najs!

Dom hade ju lovat regn idag o jag var less
men nu när ja vaknade så är d hyffsat fint väder :)
har legat o dragit mig 1 timme i sängen!
hur härligt är inte det ? :)

var iofs sent uppe igår o såg film
fick äntligen se P.S I Love ju igen :)
så är ändå trött :P
blev både skratt o gråt, riktigt fin film

läste en artikel på aftonbladet för nån dag sen,
den handlade om att det är inte bra att se på kärleksfilmer
för då tror man att samma sak ska hända en själv och man blir besviken på verkligheten typ
haha! ja behöver inte se film för att ja ska drömma mig bort o 
hoppas att kärlek vid första ögonkastet ska hända mig! :P
men när Linda ringde mig i natt  iofs så var ja ju ändå tvungen o säga att
ja vill oxå ha en irländare som sjunger åt mig o får mig o skratta, som han i filmen :)
så klart man blir påverkad av filmer

nee nu kanske ja ska gå o packa lunchen o så...
idag blir d bara upp från sängen o dra på sig kläderna
skönt o slippa fixa sig vissa dagar, ska ju bara till skolan så slapp dag passar fint :)

tjolahopp
önska mig lycka till me projektarbetet :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till!!

2009-05-05 @ 09:03:58
Postat av: Karin

hehe jag blir grymt påverkad av filmer och serier alltså, vill verkligen det ska va som i filmer ibland, verkar så mkt bättre än verkligheten haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback