Me so happy

vilket bra humör jag har varit på idag !
har haft energi o orkat göra allt som ja skulle :)
ja tror att det var morgonpromenaden som gjorde susen!
så måste göra den till en rutin! =D

jag har ju varit en sån förslöad person på senaste...
så min familj o vänner har ju knappt känt igen mig
är ju inte likt mig o bara sitta av tiden utan ja brukar ju ha många järn i elden
men tror att det är för att ja har suttit där hemma ensam i min lägenhet
o inte haft nån att ta hänsyn till. jag har bara skjutit upp allting
och inte behövt planera mitt liv speciellt mkt...

men här hemma är det andra bullar! här är d 4 andra personer att ta hänsyn till :)
så blir inge förslöning här inte, perfa :)

sömn, ett socialt liv, träning o motion kommer nog ge min energi o liv tillbaka från slö träsket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback