Lördag

Blev sol sol sol på lördagen :)
helt underbart!
låg ute o solade 5 timmar o fick riktigt mkt bikini ränder :)
sen blev det sangria, vin o grillat :)
lånade en gammel cykel o tog mig vingligt till Andreas
sen bar det av till haga o där blev det charader i trevligt sällskap

efter ytterligare vin o massa myggbett så blev det staden
ojoj va mkt folk det var i stan, huvva
vi ville till TC för en TC fylla, men så blev d icket. såå lång kö
så d slutade me att vi gick till cover som vanligt
men men vi hade grymt kul!
ja hängde me 8 killar en hel kväll så inte klagar jag :)
fick mig även en åktur i luften då vi var på dansgolvet, pojkarna hissade upp mig mot skyn, hehe :)
var prat om efterfest, nina tjatade o tjatade :P men jag o Andreas tog
våra cyklar o begav oss hemmåt istället :)

men mkt lyckad kväll må ja säga!
mera sånna :)


Kvällens outfit




Sitter i hamocken o njuter av livets goda, sol o vin :)




Jag o Nato ligger på gräset på haga o hare riktigt bra i sommarnatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback