Ibland har ja flyt :)

Jag tycker allt att ja har blivit straffad idag när ja har fått
vara ute hela dan i det hära pissiga vädret !
men va gör det när ja fick veta att ja inte måste till skolan
förrrän på eftermiddan imorn :)
wooohooo, vilket flyt :) me like!
då blir d inte lika stressigt som ja trodde =D

men nu sitter jag här o kan knappt hålla upp ögonen
vill bara sova. är helt borta även fast jag druckit kaffe
tror ja skulle behöva en käftsmäll så kanske ja vaknar ?
hehe nee ja behöver nog nånting att engagera mig i,
nånting att se fram emot, hmmm jaa jag behöver energi

ge mig energi tack :P

Kommentarer
Postat av: mli

Postat av: mli

Hej igen jag läste ditt inlägg lite noggrannare o ser att du kommer till helgen hihi... ha de gött kram igen

2009-05-06 @ 19:11:06
URL: http://zzzmli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback