Gårdagen

måndag måndag
jobb jobb...

men igår var d roligt o jobba!
hade kommit massa blommor så hade fullt upp hela dan!
d tycker jag om, jag hatar att inte ha nå o göra på jobbet
så tråkigt. dagen går så sakta då :(

men tror ni d var nå varmt igår ?
jag stod på plantgården som alltid är stekhet då solen ligger på,
i mina svarta kläder....fy bubblan va varmt, var nästan så ja tänkte
dränka mig me vatten slangen, hehe ;)

sen blev d träning på helex!
rygg o mage. men ja stressade som bara den så blev inge vila
ja hann me 4 ryggövningar o 3 mag övningar på ca 30 min, det ni :P
ja sprang omkring som en skållad råtta mellan maskinerna, hehe :)
hade bråttomt iväg o jobba igen!

för igår hade jag mitt första design uppdrag åt en kund :)
var på trädgårdskonsultation hos en privat person på mjölkudden
var där en halvtimme o kollade tomten o hörde om önskemål osv
sen hem o käka o sätta sig o börja skissa på tomten!
jaa d var inte en lätt tomt...blir ju kul o se va ja kommer fram till sen, hehe

var mkt nöjd över min dag igår, fick mkt gjort!

jobba, träna, jobba igen, rita, stallet, duscha wilma o rita igen

jag är back on track känns d som :)

Kommentarer
Postat av: JH

Är du färdig trädgårdsmästare?

2009-05-19 @ 14:52:05
Postat av: mli

Låter som du kommer få en busy summer! :) Kul! Lycka till =) Ja visst var det häftigt att kornellerna hade så mycket ork i sig och blommar på varje kvist! :) Kram

Postat av: Tezz

nej jag är inte färdig!

har ett år kvar...

2009-05-19 @ 21:07:11
URL: http://xtezzx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback