Baaakis

här sitter ja me min cola o släcker min törst
ojoj vi hade kul igår
som vanligt så blir ja som fullast när ja e på väg hem, hehe

allstar var ju jätte fint :)
men ja o Pernilla saknade ett dansgolv!
var så sugen på att dansa!

ojoj d var nog tur att bror kom o drog me mig hem igår...
men ja hade ju så trevligt så blev ju sur o ville inte åka hem :P
så var som en trotsig 14 åring sen, haha
men bror e ju klok så ja e glad för d idag, annars kanske man hade gjort bort sig, hehe :)

ska få i mig lite mat nu sen ska ja o Pernilla o kolla på en lägenhet!
bror e nog för bakis idag för att följa me :P


Kommentarer
Postat av: Åsa

jag saknar dig redan,men om några veckor ses vi ju

2009-05-10 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback