Yatzy & Twilight :)

Tror ni ja hade nååååå flyt i yatzy ???
wooohooo
Ja spöade skiter ur er, losssers :P hehe
vaddå dålig vinnare ? jag tycker jag var en bra vinnare :)
304 poäng samlade jag in, peter kom 2a me ynka 182 poäng tror ja d var :P
needå, nu ska ja lugna mig i seger glädjen innan Linda & co stänger mig ute från gemenskapen :P

efter vi hade spelat så såg vi min absoluta favorit film,
Twilight :) åhhhhhhhhhhhhhh
Jag säger bara: Edward ;) Man of my dreams!
O drömmer gör jag ju ofta :) hihi

blev en betydligt senare kväll än jag hade planerat, så blir att plugga imorn
o hänga me linda + lunch på subway :)
därefter jobb 16 till 22.15...

Tack för en trevlig kväll mina vänner :)
sorry för att ja var en jävel på tärning :P



Ohlala ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback