Vilket flyt :)

Skulle ju ha praktik idag
men min handledare ringde nyss o sa att han skulle på möte hela dan
så jag fick ledigt :) wooohooooo

o jag som var såå trött idag. helt perfekt o vara ledig :)
men ja måste erkänna att ja e lite nervös inför imorn
men d går nog bra :)

på dagordninger står:
plugg
städning
trimmning av wilma
prommis
laga mat o handla mat
träna ? ( känner mig förkyld igen ) =(

ja men sen får vi se om jag får nånting gjort
är ju i mina drömmars värld mest hela tiden nu....



Så här kommer det se ut hos mig idag...
2 små sötisar som ligger på golvet o bråkar om leksakerna :)

Kommentarer
Postat av: Erica

VEM ÄR VEM? MOahaha.. Det ser ut som du klippt o klistrat.. att det är samma vovve.. är Wilma till höger?

2009-03-30 @ 11:14:32
Postat av: lisa

sötisar :)

2009-03-30 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback