Vill har tillbaka orken o tron på framtiden...

Sa att ja skulle sluta grubbla
men d går inte, kommer bara nya hinder hela tiden

Efter jag hade varit chaufför i natt så kunde ja inte sova
bara grubbel grubbel grubbel...

Mamma ringde imorse o hon hör ju på mig direkt om det är nånting
min röst avslöjar ju mig alltid
så då brast det o krokodiltårarna kom fram

har bara lust o ge upp allt
har inte orken det krävs just nu

neemen d ordnar sig :)
ska gå ut på en långprommis me Wilma nu i solen
får försöka se frammåt o ta livet som det kommer!

tjoo

Kommentarer
Postat av: jonte

Allt löser sig gumman =) De vet du

Postat av: Åsa

men du har ju mig!!!!vi ska ju hjälpas åt...eller hur?kram

2009-03-28 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback