The list

jaja tänkte göra den jädrans listan alla har på sina bloggar
jag kan ju inte vara sämre så här kommer den :

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Anna Maria Therese Karlsson

Smeknamn:  Tezz, Miss T

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Olika. sörjer sällan längre. Bit i hop är mitt motto

Beroende av: Godis & kärlek

Vad tror folk om dig?: Det hade ja bra allt vilja veta! Vissa tror jag är en fin flicka, andra tror jag är en bad girl ;) O de flesta tror jag är bortskämd.

Stämmer det?: I can be what ever u want me 2 be ;) haha. neemen är en fin flicka som kan vara lite busig ibland :) Bortskämd? joovisst. mamma o pappa har skämmt bort mig med kärlek och gett mig ett bra liv, så om d är o vara bortskämd så är jag d :P

Vad får du oftast komplimanger för?: Min ögon

Vad säger du för att imponera på någon?: Öhh, räcker d inte me o vara sig själv för att göra ett bra intryck ?

Hur imponerar man på dig?: skön humor får mig på fall direkt, stort hjärta, omtänksamhet om andra, självförtroende, bjuda på sig själv

Brukar du skratta för dig själv?: Haha ja all time!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Vad gör du snyggo? ;)"

Var bor du?: Umeå

Trivs du där?: Jag älskar Umeå ! love love love it. vill inte flytta

Äger du några converse: Nope

Sprit, cider, vin eller öl: allt utom öl :P

Brukar du bli för full: Blev rätt full i lördags....usch inte likt mig, har blivit rätt odningsam av mig på fyllan, men men

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Laktos

Har du haft sex idag: Haha ! nee men I wish ;)

Hur svarar du i mobilen: Halllååååååå!
Vem ringde du senast?: Min Linda :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att ja borde vara arg på min hyressvärd som höjer min hyra! gubbe :P

Antal timmar sömn inatt: 8-9 timmar

Sov du ensam: Nope! hade övernattnings gäst inatt. men ja sover ju aldrig ensam :P

Brukar du komma i tid: Alltid i tid till jobbet, men till skolan är d en helt annan sak, alltid sen :P

När mår du bra: Jag mår som bäst när ja älskar och blir älskad

När blev du fotad senast: I lördags

Hur känner du dig nu: Ont i halsen, små förkyld, trött o aningens bitter :P

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Fötter är inte min grejj :P

Vad saknar du: Ett förhållande

Hade du en bra kväll igår: Jepp jag o Åsa hade d najs me mat, vin, kex och ost :)

Favorit dryck på morgonen: Te & Juice, Proviva är ett måste

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 01 tiden

Är du blyg?: Händer inte så ofta

Sysslar du med någon idrott: Nope. styrketräning o ridning räknas väl inte direkt som sport...

Vill du hellre ha mail än brev: Ja för snabbhetens skull, men skulle gärna motta ett fint kärleksbrev ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Haha, ja, det har jag. Längsedan dock

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hehe ja d vill du bra allt veta va :P

Är du nöjd med ditt liv: Ja hyfsat nöjd. Bor i en fin stad. utbildar mig till ett av mina drömyrken. har fina vänner och en underbar familj. Har 2 djur jag älskar så mkt så det gör ont. men mkt vill ha mer, så är d alltid. Skulle sitta bra me en fet vinst på v75 och en snygg karl :)

Är du bortskämd: den frågan har ja ju redan svarat på :P

Vad gör du i morgon: Ska jag åka till skolan imorn? jag lär ju inte hinna göra allt skolarbete till imorn. Linda pratar om grillning ikväll o d prioriterar jag mer, äta bör man annars dör man! haha

Vad är det värsta du vet?: Djurplågeri. Blir så arg så ja skakar. hur man kan göra illa ett försvarslöst djur ? :(

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Oh för mkt :(

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns det nån ? i så fall dom som skänker pengar till välgörenhet

Vad längtar du till?: Sommar i Umeå! :)

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja verkligen ♥

Vad använder du för shampoo?: Nå skit, ska köpa frisör schampo snart

Vad är det finaste du fått?: Har fått många fina saker i livet. men kärleken är ändå finast

En speciell dag du minns: Finns många fina stunder. kan inte välja

Hur gammal är du: Nyss fyllda 24 :(

Tycker du om någon just nu: Jepp många :P

Du samlar på: Kläder :)

Gröna eller röda äppeln: Knallgröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Linda

Gillar du golf: Yes. Har medlemskap i Lule golfklubb :) är dock aldrig där tyvärr. ska ta me mina klubbor så ja kan slå lite på Iksu :)

Vilken tid gick du upp idag: 10.16 :P

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: jepp

Är det okej att gråta: Absolut, är helt underbart befriande att gråta ibland

När grät du senast: Igår, skrattade så mkt så fick kramp i magen o tårar längst kinderna

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa !!! mkt kläder, mohihihi. spara

Bär du glasögon eller linser: Glas ögonorm!

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men I like it :)

När går du upp ur sängen en helgmorgon: typ 10

Har du piercing: yes i naveln

Vill du gifta dig: Jo ett stort prinsess bröllopp ♥

Vill du ha barn: Självklart, en pojke o en flicka

Solar du ofta: Har dragit ner på solandet, men nu till våren vill man självklart fuska till sig lite färg i solariet :)

Är du bra på att laga mat: Ja som fan :P mästerkocken i stövlarna, hehe

Är du flygrädd: Lite rädd

Hur vig är du: Inte så vig

Är du musikalisk?: Nope

Vad dricker du helst när du är törstig: Isvatten

Vilken är din favoritglass: Glass e inte min grejj lixom :P

Tror du på ett liv efter döden: Ja & nej

Tycker du om sushi: Yes !

Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips, dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Jo :)

Har du tandläkarskräck: Njae, lite obehagligt är det allt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Huuur många gånger som helst. men nu var d länge sen. blir inte lessen lika lätt längre. en stark flicka :P
Biter du på naglarna: har gjort d förut men inte nu

Röker du: Nej usch!

Hur ofta tränar/motionerar du: för sällan :(

Senaste låt du hörde: Erik Hassle - Hurtful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback