Stensättare, that's me :)

Jaa nu har vi gått 2 dagars utbildning till Stensättare :)
Har fått ett fint diplom o allt, så e nöjd :)

Igår fick vi knäcka granit kantsten, var sååå kul!
jag o jungfrun vettu ;)
men dagens sättning av gatsten var mindre kul
ja me mina dåliga knän klarar inte av o stå på knä även fast jag har knäskydd
o sen tycker ja inte om o lägga gatsten, alldeles för pilligt o tar lång tid
nee ja tycker om när d går snabbt o smidigt :P
stressad o otålig människa som jag är



Granit kantsten som vi knäckte till stor gatsten
vi gjorde precis som kineserna, istället för 2
knäckningar så fick vi ut 4 bitar på bara en knäckning
vi var stolta :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja att vi var stolta!!!

2009-03-17 @ 23:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback