Lördagens galej! ;)

Ojoj nu börjar nog min gamla kropp bli trött!
Fast ja känner att ja har glid nu;)
Livet är roligt, iaf mitt nöjesliv :)
Känns precis som första året i umeå
jag är singel o har jävligt kul, hihi

har varit så jävla tråkig d senaste året så var på tiden
att ja gaska upp mig :)
det tackar jag Johanna o Erica för! Tack tjejer för att ni blåst liv i mig igen :)
Puss på er! =)

Kameran tyckte inte om oss igår ska ja säga
ljuger kameran lr inte ? :P



Öhh har ja redan knullrufs kl 8 på kvällen ? :P
Erica sötis :)
p.s kolla in mina biffiga armar efter 2 timmar träning ;) haha !



Brudarna på Cover ;)



Jag sitter o vilar mig efter all dans!
Vid den här tiden började jag väl vilja åka hem, men jag höll ut till 01.40, tyckte ja var duktigt ! hehe
framsteg Therese :)



Home alone o gör mitt yttersta för att inte somna
men svårt när sängen är så himla mysig o varm
sorry ;P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är du redan trött? å då har du inte ens varit ute med mig än!!!!kram o tack för en jätte trevlig dag i sandlådan

2009-03-16 @ 17:47:17
Postat av: Erica & Johanna

PARTY PARTY PARTY!! Ryck upp nu gammhaggan nu drar vi ut på cover! ;) Puss

2009-03-17 @ 00:05:43
Postat av: Tezz

PARTY PARTY PARTY, på en måndag ? :P

ja e gammal men ja e på ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback