Härligt !

Var ut o red igår
var så länge sen!
helt underbart kul var det :)
som vanligt så blev det full fart, Tjango vill bara spring järnet hela tiden
mattes lilla gammel gubbe, hehe

jag erkänner att det är jobbigt att åka till stallet varje dag
o jag tänker varför har jag utsatt mig för det här ?
men varje dag jag kommer dit o får se min skatt så försvinner
alla tvivel, kärlek vid första ögon kastet varje dag :)
älskar den hästen så mkt så mitt hjärta nästan går sönder

men önskar jag hade haft han på en gård där jag bor istället
får alltid stressa när ja är i stallet
o det tycker jag inte om, vill ge han all omvårdnad som han förtjänar
men han har det ändå väldigt bra, han trivs så bra i stallet me sina kompisar :)







Mattes älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback