Fuck

Åhhh ja tycker synd om mig själv nu :(

Fick en hyreshöjning i brevlådan idag...
Kuk säger jag bara
jag behöver en inneboende!
nån som e intresserad ?

haha nee förmodligen inte :P
får stå ut me att ja e slarvig o har stökigt + min gulliga hund som vill kramas hela tiden
hur ska detta gå ?
får knappt jobba längre hellre
en liten pojke som snor alla mina tider på jobbet :(

d är bara att gå på gatan som ja brukar säga
inte ens d skulle hjälpa, skulle inte ha nå kunder :P

jaja d brukar lösa sig tillslut
ja hoppas på en stor vinst på v75 ! tsss

ja o åsa sitter o dricker lite vin o pluggar, lr pluggr o pluggar
vi är inte ett bra pluggningspar, vi har för kul för o plugga :)
men d löser sig oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback