Fredag


Fredagen började med ett besök på Iksu spa :)
Först träning, sen sola 1 timme i solstimulatorn :)
därefter en grymt god o fräsch lunch, följt av simmning + varma källan
o dagen avslutades i bastun !

Vad vi hade d skönt, jag älskar o vara på spaet, så härligt ! =)

Var helt slut efter en dag på Iksu så blev lite vila när vi kom hem
gjorde även lite behandling här hemma, en anisktsmask av lera, hehe

Men sen var d bara att börja korka upp vinet o hälla upp drinkarna! ;)
Vi gick ut hyffsat tidigt för vi skulle ju ut på Lördag oxå + att ja skulle jobba ett tag på lördag
men blev iaf O'learys!




Alltså shit va ja bjuder på mig själv nu !
inte likt mig att lägga ut så hära hemska bilder på mig själv, hehe
ojoj måste ju skrämma slaget ur er :P




@ Olles



Min söta Linda :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback