Det var länge sen...

klev utanför porten på väg till stallet
o fick visslingar från bilen utanför
sen hann ja bara gå till bilen så parkerade dom in mig! idioter
men när ja vände mig om me en blick som kunde ha dödat så flyttade dom sig, hoho
mkt störande må ja säga :P

jag som haft det så lugnt o skönt här me mina pensionärer
men nu börjar det flytta in ungt folk hära
tycker jag inte om! :P haha dom lever om o har sig
o får för mig att dom ska stjäla min cykel
men den stod kvar i förråden när ja kollade idag :P
hehe vilka fördommar jag har mot folk i min egen ålder, tss

tänkte jag skulle ta ut cykeln på en tur idag :)
men har grymt ont i ena knäet, väntar på att det ska gå över
så går det då ja inte tränar. då gör det ont lite varstans
väntar även på lite siffror från mamma som jag behöver
men d kan nog vänta... vill ut innan det blir mörkt

men ja måste erkänna d var lite kul att få en vissling
Det var länge sen! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback