Back on track :)

Har varit o tränat me Johanna idag!
va skönt d är o träna!
blir som en ny människa :)

men så jävla drygt att ja ska vara förkyld så ofta!
men är man en svag människa så är man :P

d är nog inte så bra o träna innan man e helt frisk...
sitter o fryser o skakar som ett asplöv nu...

har köpt mig ett par as läckra skor idag oxå ;)
silver me roooosa, jag tycker ju som om rosa :)
så nu jävlar blir d mkt prommis o så ska ja börja springa lite smått
sen när förkylningen lagt sig helt

NIKE A STRC TRX+ 12 W GREY   / PINK




Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN DU! Såna där har jag fast blååå o lite mörkare grå! Very nice!

2009-03-29 @ 20:53:10
Postat av: Erica

MEN DU! Såna där har jag fast blååå o lite mörkare grå! Very nice!

2009-03-29 @ 20:53:14
Postat av: Anonym

Jag med!! :) Fast med lila och samma gråa färg! :)

2009-03-29 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback