7 mars - Utgång igen ;)

Ja jävlar nog orkade vi me utgång på lördag oxå :)
jag börjar ju bli rutinerad, hehe
lr nee, nu e ja fan less på utgång, blir vila några helger nu!

men iaf så var jag o familjen på 50 års fest på lördag
sen bar det av till schlagerklubben/cover club
mitt nya favorit häng ! ;) tsss

var lite folk i början men sen jädrans vart det fullt me folk!

johanna, lisa, erica, stina o malin kom oxå o joina oss
men d tog inte många minuter så var dom borta i vimlet, hehe :P

men jag, pernilla o bror hade jätte kul som vanligt :)

törs nästan inte säga att d inte blev nån hel kväll den kvällen heller :P
men får väl skärpa mig ifall d blir nån roadtrip ;)

när vi kom hem så mumsade vi upp tårtan som var över, hehe

bild bevis på kvällens bravader :


Pernilla stylar mitt hår :)




Pernilla o bror skålar :)




haha Wilma sitter o tigger vid barnens bord!
märks att ja inte varit hårt vid uppfostringen av min vovve :P



Jag e go o glad efter några vinglas ;)



Do u talkin 2 me ?!?! :P



Jag o P skålar :)



Jag tvingade Fredrik att åka buss! :P
haha ja var så nöjd =)



Syskonen Karlsson på lokal! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback