6 Mars - födelsedag

Yepp i fredags blev jag äldre
Närmare sagt 24 år...
usch va ja inte har tyckt om det
men nu känns d väl helt okej ändå

Dagen började med att hela familjen + min moster åkte till Iksu spa
vi hade så himla mysigt! Låg i solstimulatorn, simmade, bubblade,
solade solarium, vattenmassage o bastu !
Tänk om man skulle få gå på spa 1 dag i veckan, vore ju helt underbart :)

Sedan bar det av mot staden för lunch o shopping !
Vi hamnade på kina buffe o ja åt som en häst ! :P
Shoppingen gick väl så där för mig o P
Jag hittade mig iaf en födelsedags klänning o ett par jeans!
+ lite smått o gott :)

Sen var det bara hem o stress duscha o fixa till sig inför kvällen
För hela tjocka släkten kom o åt smörgåstårta som min snälla mormor gjort åt mig :)
sen blev det go tårta som mamma gjort!
vi fick även i oss lite sprit därimellan så klart ;)

Johanna o Erica kom o gjorde oss sällskap, tack för presenterna :)
Jag hade ju bestämt att det skulle bli utgång, men Pernilla o bror bangade :P
jag var inte heller nå sugen men ja, johanna o erica bestämde oss för
att ta en lugn kväll på stan
vi hamnade på Invito, usch vad jag inte tycker om den krogen
men vi hade hyffsat trevligt, men jag hade så skallebank så vi kastade in handuken tidigt!
slutade med att ja somnade på ericas matta i vardagsrummet när ja väntade på att
bussen skulle gå, hehe

här är några bilder från kvällen :



Pernilla super till :P



Jag har på mig min nya klänning :)



24 åringen



En favorit i repris !



Jag o vännen :)



Alla tjejorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback