1 år äldre - 1 storlek större

joo det är sant tyvärr
blev arg när jag insåg i fredags att jag behövde
en storlek större på klänningen
så för första gången i mitt liv så köpte jag storlek 36
gahhhh det tycker jag inte om!

tyvärr så var d nog inte för att klänningen var liten i storleken
för samma sak hände på lördag när ja köpte en till klänning
jepp, storlek 36 :(
blir nästan lite lessen i ögat

o alla som jag beklagade mig till tyckte att det var sååå bra att
jag gått upp en storlek, för d tyder ju på att ja mår bra?
neee! nu mår jag ju sämre förstår ni väl :P hehe

e van o vara den lilla tjejen, men nu e d tydligen slut med det
nee nu ska ja vara tjejen som fyllde 24 o blev stor på köpet :P tss
jaja vet ju att träningen har me det o göra
har blivit bredare både över rygg,axlar, armar o ben
så mina kläder börjar sitta rätt tajt! :/

men ja måste lägga in mer cardio nu
för vill ha bort extra kilona nu
dom e inte välkommna
bort me er :P
usch !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback