Morgonprommis

Imorse var jag duktig :)
lr wilma var duktig som drog upp mig ur sängen 07.20

vi tog en morgon prommis runt golfbanan
dock så träffade jag två herrar som spelade...

fick frågan hur jag tordes promenera där iom björnen??? (björnen härjar i Rutvik)
jag trodde ju björnen hade försvunnit för länge sen
men herrarna hade sett björnen förra veckan dom spelade
o då hade björnen jagat en älg.... OMG !!!

men modig tjej som jag är så forsatte ja min prommis
inte skulle björnen få förstöra min motion mot en slankare kropp :P haha!
( spelade dock upp flera senarion i mitt huvud va som kunnde hända ifall ja stötte på skogens konung)

i alla fall så var promenaden underbar!
det var regn o sol vartannat men ja o wilma njöt av vädret ändå

nu blir d fibergröt med linfrö, psyllium, solroskärnor o hallon till frukost :)




ohh hade nog inte varit kul att träffa Björne :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback