Midsommar !

Det blev en lugn midsommar i år
vi spenderade dagen hemma i Rutvik
Fredd, Pnilla, Tomas o Lena + jag ( dvs 5e hjuelt som vanligt) hehe
men vi hade trevligt, o vi åt som bara den goo mat, nästan så vi rulla fram sen :P



Jag i midsommar utstyrsel
klänningen e från Thailand :)



Fjedd lagar förrätt
räkor i chili o vitlök + baguette, mums!



Tompi lompi !
""Bad guy" som han påstår, vi bara skrattar :)



Vi satt i glashuset hela kvällen
förrätten var såå goo :)



T & P dricker röd tjut :)



Vin e gott :)



Pernilla o Lena :)



Tomas o Fjedd grillar :)



Jag visade min galna min "jag ska mörda dig me vinflaskan"
hehe crazy eyes :P



Finisarna :)



P o så var ju självklart Wilma me o fira midsommar :)
varför har du bara en sko P ? :P hehe



Jag gjorde vit choklad panacotta
fyy fan så goo den var :)
o ingen midsommar utan jordgubbar!



Natten avslutades med att gå vidare till en annan
fest i Ruvik, fördelen me norrbotten, ljust dygnet runt! :)
hehe donnorna ser lite berusade ut minsann :P

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha vilken nörd jag är som alltid kommenterar. Men gud vilken fint kök. hemma hos er? bra smak dina föräldrar har :)

Jättefin i blått är du också!

SNART KOMMER DU HEM!! JAA! :) Då vet jag vad vi ska göra! :)

2009-06-29 @ 01:28:54
Postat av: Madde

Man får försöka göra sina fans nöjda ;) hihi. Du får komma och hälsa på nån dag, se hur vi har det i byn

Postat av: Liza

Bor du i Luleå "för alltid" eller när flyttar du tillbaka till umeå?

2009-07-04 @ 18:15:16
Postat av: Tezz

needå, jag bor i Umeå o kom hem hit för några dar sen! var bara några veckor i Luleå :)

2009-07-05 @ 02:48:39
URL: http://xtezzx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback