God morgon

Åhh jag hade ju ställt klockan på 07.15
o så vaknade jag nu, fan va kass ja är.
mkt störande

jag har iaf nåå jävulskt me träningsvärk i ben o rumpa,ojoj!
men nu blir d morgon prommis, ska dra mina stela ben runt golfbanan igen
e tyvärr sugit väder, så risken finns att ja o Wilma blåser bort, haha

16.30 blir d träning me Pernilla, biceps o triceps ! :)
jag har fortfarande dåligt i axeln, uppsvullen, stel o ajaj
fick även ont i nacken några dar, så var lite läskigt men nu har d typ gått över

jaja bara att dra sig ut i blås vädret, hade dock hellre suttit inne o myst :P

Kommentarer
Postat av: Karin

haha men jag gillar inte hundar :P men små hundar kan ju vara söta, som lilla wilmisen :) hon luktar inte äckligt heller, haha.



om 10 år så kommer jag sitta i min unkna etta bitter med 20 katter omkring mig, även fast ja är allergisk, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback