En liten update

Jag har fått lära mig ett liv utan internet!
o d e fan najs
e rätt skönt o slippa internet stessen för några dar
det är faktiskt inte livsviktigt att läsa bloggar o sitta o gnota på facebook
o om nån av mina vänner vill få tag på mig så har jag ju faktiskt en mobil telefon :P
den är på dygnet runt så ring mig ibland e ni snälla :)

har inte så mkt annat o skriva
har bara jobbat i helgen o tagit d lugnt
vägrade krogen i helgen, kul o gå ut nyktert, ska ju jobba varje helg denna månad
o det ger inte mkt o gå ut heller, mer än att man är trött dan efter :P

Wilmis har börjat löpa så hon åker till Kalix på onsdag för o träffa en snygg kille! =)
det vill matte oxå göra! fuskit :P haha
men ja vill dock inte ha nå valpar i min mage :P
men vi alla håller tummarna för att Wilma ska få bebisar i magen, såå myyys !
jag kommer vara sjukt sugen på att ta en Wilma valp
men det går ju inte, har ju inte ens tid att ta hand om en hund.
är så svårt att ta hand om en vovve då man e ensam...

ska bara hitta mig en karl som jag kan tänka mig behålla för många år
så kan Wilma få sig en vovve kompis :) hehe
lättare sagt än gjort vill säga... jävla bläh

nee nu måste ja sova, ska upp kl 06.00 för ska köra till skellefteå imorn bitti

bjuder på några kort från Rydlinge i Skellefteå



Pjåtar i rabatten :)



Osminkad, ostylat hår
men blommorna brydde sig inte så mkt om det :P
o inte jag heller :P



Här hör jag hemma
bland blommor o sten :)




Åsa får en ögräs hacka riktad mot sig :P




Kameran i högsta hugg! :)

Kommentarer
Postat av: Jonte

Hett med tjejer i arbetskläder ;)

Postat av: Åsa

Ditt lilla ego!!

2009-06-10 @ 22:55:17
Postat av: Tezz

klart det är hett me tjejer i arbetskläder! =)

lika hett som jag tycker det är me killar i arbetskläder, ohh så hothot ;)

2009-06-11 @ 00:09:03
URL: http://xtezzx.blogg.se/
Postat av: Tezz

ego apa e jag :P

2009-06-11 @ 00:09:45
URL: http://xtezzx.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilka fina bilder du :)

Du sjöng så fint igår!!!!!!!!!! min födelsedag kunde ju inte ha fått ett bättre slut!

2009-06-11 @ 12:57:07
Postat av: Tezz

hehe Erica, klart ja inte glömde bort din födelsedag! en vacker liten sång e ju obligatorisk :) tss

men då ja kommer hem får ja fira dig på riktigt istället :) saknar dig min vän!

2009-06-11 @ 13:53:41
URL: http://xtezzx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback