Söndags vin me min fina vän! :)

Slutade kl 16 igår o var jätte fint väder så ja bojkottade träningen :P
åkte hem o käkade goo mat me mormor o drack röd tjut :)
sen hoppade ja på cykeln me vin dunken i korgen o begav mig mot fina Berghem! :)

Ericans lägenhet såg ut som ericans lägenhet, fast nån annanstans förståss :P



Cykel utstyrsel ! :)
hmmm borde putsa spegeln ser jag...



Jag skålar me go vin på Erican balkong!
var riktigt fint o lummigt på Berghem :)



Erica klunkar söndags viin ! :)
det som är härligt med sommar, varje dag e helg ;)



Vin e som vanligt livets goda ;)



Vad spanar Erica efter måntro ? ;P




Jag o min fin fina vän!
don't leave me Erica ! vem ska ja få dricka söndagsvin me ? :P


Kommentarer
Postat av: Erica

Kommer sakna dej min vän.. har lite separationsångest just nu.. jobbigt faktiskt :(

Vi ses i morgon på min balkong!

2009-07-14 @ 01:00:56
Postat av: Åsa

med mig så klart

2009-07-15 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback