Me såå duktig!

lr nåt :)
steg upp i hyffsad tid ( var nog bara för att ja hade 2 hundar o en mormor som drog upp mig)
käka frukost o svidade om till träningskläder o drog mot Iksu !
blev 5 ben/rumpa, 1 vad o 3 mag övningar! fatta duktig jag var :)
var tvungen att åka o sola oxå, den förbannde solbollen har ju inte visat sig på länge :(
sen hem o knalla me vovvarna 35 min, slänga sig i duschen,  laga middag som skall
förtäras på jobbet, jaa o nu sitter jag här o är svin trött !
vill bara sova juh :(
men men e bara sminka sig, äta lunch, hämta mormor + dogs, o sen åka till jobbet
16 - 22.15 är dagens pass, yeah va ja ser fram emot d :P
tur jag har jouren så ja får springa omkring nån timme iaf :)

tjoolahopp tjoolahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback