Lördags Rex !

Jepp vart utgång i Lördags oxå ;)
blev som vanligt förferre på Ericas balkong !

som ni märker så uppdaterar ja nästan bara vid fest nu,
men har inte så mkt mer att skriva om
jobbar på dagarna, tränar ibland, städar o fixar
så inte så roligt o läsa om mina tråkiga vardagar
bättre o se lite fest bilder o bevisa att ja inte är världens tråkigaste som
bara sitter o ugglar för sig själv :P höhö



Soligt ute, vi soliga i sinnet :)



Kolla vilken fin fin klänning jag har på mig :)
mkt sommrig ! :)



Erica fin fin :)



Vi flummar oss :)

jag var sååå grymt less på utgång i söndags...
men nu när ja ser bilderna igen så blir ja sugen!
men nästa gång blir d inte Rex, nej nu lite ombyte tack :)
lr va säger du Erica? min party pingla :)




Kommentarer
Postat av: Erica

Man kan tro att vi inte gör annat.. :)

2009-07-22 @ 19:12:19
Postat av: mee

Haha! alltså måste ta bort din blogg från min lista.. slinker alltid in på den.. men du, vi tare lugnt fram till den 8e va? :) då tar vi avsked av mig! du och jag iaf :)

2009-07-23 @ 00:18:36
Postat av: Tezz

nej nej inte får du ta bort den, vem ska då annars kolla min blogg ? :)

joo då tar vi det tårdrypande avskedet :( snyft snyft

Postat av: Erica

nä sant. vad ska jag då sysselsätta mig med på dagarna?

ja blä :,( men det blir kul!

2009-07-23 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback