@ Lule hos familjen o djuren

Kom hem just innan 2 inatt, gick super bra att köra norrut direkt efter jobbet :)
e så skönt o köra natte tid, ha stereon på hög volym o sjunga falskt,
samt nästan bara jag på vägen, helt fridfullt :)

är mkt nöjd med min första dag
tycker vi har hunnit me mkt mys, socialt umgänge o träning :)
jag o pernilla tog wilma o nova på en prommis runt sjön i solen
sen blev d gym med bror o micke, biceps o triceps + att ja sprang bort några kalorier på löpbandet :)
tog d riktigt lugnt på gymmet, har haft en kraftig inflammation i vänster axel som spridit sig mot nacke, arm o rygg,
har haft riktigt ont i över en vecka nu o det har varit ett helvete att sitta i kassan 7 timmar per dag.....
men gick ganska bra o träna armar idag, hade låga vikter men ingen vila mellan så mina små ärtor till biceps blev helt slut körda :)

trots våran 1 timmes prommis i bra tempo + gym så blev tyvärr inte denna dag bra träningsmässigt....

fööööör Anders fyllde nämligen 31 år idag :)
sååå vi bänka oss hos han ikväll o tröck smörgårstårta, princesstårta, morotskaka o nougatkakor....
alltså min mage var gravid varning sen ska ja säga :P jiiisus !
tack för det Anders o Marie att vågen lär visa + 2 kilo idag :P
men vi hade så mysigt o trevligt så :)

det bästa med kvällen idag var ändå att träffa min allra finaste pojke
min skatt mitt allt
direkt jag såg det vackra djuret så bara rann tårarna
han var såå fin, o så väl omhändertagen, o bara så underbar som alltid
har haft en svår tid i Umeå nu när ja lämnat han 30 mil bort, dåligt samvete, tårar o sorg...
men nu känndes d ljusare för en tid iaf, kanske finns hoppet om en längre tid tm ?
måste nog tro på hoppet om ja ska alls orka. annars vet jag inte
att tänka på ett liv utan mitt djur tar knäcken på mig. jag e självisk, vill ha han vid min sida för alltid.



<3












-4ever in my heart-

Kommentarer
Postat av: Madde

Vet du, vi ska flytta till persön, hus med stall, så om du behöver hjälp med Tjango får han gärna stå hos oss och bli ompysslad :)

2009-07-30 @ 09:46:26
Postat av: Erica

Nu är det dags för Theso att komma hem. Vi har bara tre veckor kvar att spendera tillsammans :)

Så vi får göra nåt kul dom dagarna vi kan umgås!!

Kram

2009-08-02 @ 18:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback