Allstar Umeå

Igår var jag ut me min kära vän Andreas ! :)
Vi förfestade hos hans vän Stina som firade sin födelsedag
sen bar det av till Allstar som hade premiär i fredags i Umeå
riktigt fint var det, samma inredning som i Lule fast med dans golv :P
fast min upplevelse på dansgolvet var inte det bästa...
var feta arslen överallt! vart typ våldtagen av feta rumpor från varje håll,
fick typ panik så blev inte mkt dansande, haha
ja kanske man ska sluta klaga på sin storlek,
min rumpa tar iaf inte upp hela dansgolvet :P





Kvällen outfit
Visst var spets blusen fiiin ?
såå himla gullig, köpte den på Lindex, o tom på halva priset :)
fick bli jeans igår iom att sommarvärmens frånvaro...



Nato Andreas ! :)
min vapendragare i vått o torrt :)



Utsikten från Stinas balkong
åhh jag vill oxå se älven från min lgh!
måste bara mejja ner några hus o skaffa en kikare så har ja älvutsikt, höhö


jaa det var alla bilder från igår
jag var ingen vimmelfotograf igår som ja brukar
men var inte riktigt på party humör igår kännde jag
slutade dricka redan vid 11 tiden tror jag
men d var nog pga att idag var min sista lediga dag innan ja börjar jobba
så ville inte vara bakis o ligga som en död sill hela dagen
vilket ja inte gjort heller, varit riktigt duktig idag må ja säga :)

Jag tycker om mitt "duktiga" jag :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hm jag trodde ju att det var dig jag såg,var också på allstars men satt inklämd mellan en massa svensexe grabbar!!!jag hade så jävla roligt och stället är superläckert!!!

2009-07-06 @ 16:28:27
Postat av: Erica

vad söt du var i tröjan. very nice du!

2009-07-06 @ 17:32:28
Postat av: P

Jasså så Allstar har kommit till Umeå och dessutom med ett dansgolv..jag måste såå komma ner så vi kan skaka på rumpan och rulla hatten ;) hehe..



Hörde att du jobbade ikväll...hoppas att det går bra!



pusss

2009-07-06 @ 20:21:45
Postat av: knarin

Allstar har typ ett dansgolv nu :P inte det bästa dock men jag hänger ju bara i baren så inte bryr jag mig ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback