Utmanad !

Karin min lilla vän har utmanat mig idag
hon ville att jag skulle chockera!
ja vi får se va som kommer, men tror knappast d blir chockerande :P

Regler:

1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen


Sanning 1:

Jag vill gärna tro att ja är en fin flicka
men finns tillfällen som visar motsatsen :p

Sanning 2:

Jag är en dum blondin
säg inte till nån :P

Sanning 3:

Jag är kär i kärleken

Sanning 4:

Tycker om o jaga
MItt namn betyder ju faktikst jägarinna :P

Sanning 5:

Får ofta för mig att ja ska göra nånting dumt
typ hoppa från en bro, köra rakt in i lastbilen som kommer på andra sidan vägen,
eller göra nånting helt galet dumt

Sanning 6:

Jag e ofta lat, men vem visste inte det ?

Sanning 7:

Jag e stressad över att mitt liv inte kommer bli som ja planerat/ tänk mig.
Man har ju bara ett liv. tänk om mitt liv kommer suga, får ju inte chansen
o välja en ny väg i ett nytt liv.


jag har inte 7 st o utmana så ja utmanar alla som läser detta :P

Kommentarer
Postat av: Karin Fagervall

hehe va roliga sanningar, speciellt den där nummer 5 känner jag igen mig i :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback