Jag tror jag dör...

är helt slut, inte många timmars sömn d
senaste dagarna

o jobbat som en psyk tycker jag att ja gjort oxå
är inte utvilad av mitt lov utan mer utbränd
huvva säger jag
jag tror jag dör !

Jonathan påpekade idag att jag säger jag dööör ofta,
så enligt han borde ja vara väldigt död just nu :P
stämmer mkt bra ! borde typ dött 7011 ggr i så fall :P hehe

appropå dö så har ja gjort klart mitt testamente

Fredrik, ja vill att du tar hand om Wilma om ja kolar vippar,
så härmed har ja utsett dig till Gudfar :)

mest skulder min mor o far får tyvärr :(
men ja hoppas ni får en fet livförsäkring iaf! hehe =)
o så kan ni sälja allt mitt skrot, nåt korvöre borde man få för det

O den som kan ha mina kläder får ta skiten :P
kanske ni hittar några pärlor i klädkammaren :)

Tjango följer me mig upp till himlen, precis som vikningarna
så tar jag me mig min häst, mitt allt på denna jord
va är ett liv utan sin livskamrat ?

Detta ifall ja får veta att ja har cancer lr nån dödlig sjukdom,
ska på cellprovstagning på torsdag...scary

Härmed är mitt testamente undertecknat:

Therese "hypokondrikern" Karlsson

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag är lite orolig för dig.. =) Man skriver inte testamente när man är 23... Ha så kul i skolan, vi hörs senare, Hey! Don´t go and die on me ;) Puss

Postat av: Åsa

Jag blir också orolig,tänk hur många såna undersökningar jag varit på och aldrig,aldrig jag ens tänkt tanke på ett testamente....skärpning

2009-01-12 @ 16:10:00
Postat av: Linda Kallioinen

HAAALLÅÅÅÅ!!? Är de nån där?! Jag börjar också bli orolig för dig min älskade hypokondriekervän... :| Om du inte uppdaterar din blogg idag/ikväll så kommer jag uteslutande tro att du faktiskt är DÖD.. Ta dig samman kvinna ;) LavLav!

2009-01-14 @ 09:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback